SkoleUnge mennesker ler sammen i aulaen

Ikke alle som ville, hadde anledning til å være med på Absolutt TVS i november. Men tradisjonen tro arrangeres Åpen skole i januar. Nærmere bestemt 26.-28. Og da er det en ny mulighet for å komme til oss!

Åpen skole er altså for alle 10. klassinger som har lyst til å oppleve internatlivet på TVS en helg. Kanskje gir det mersmak? Da vil vi du skal vite at du er hjertelig velkommen tilbake på TVS som elev til høsten! Enten du var med på Absolutt TVS eller ikke fikk anledning til det, er dette en fin mulighet til å treffe venner og bli kjent med nye.

På Åpen skole får dere være en del av skolemiljøet. Dere får oppleve det kristne fellesskapet, og være med på mange sosiale og morsomme aktiviteter i løpet av helgen. Vi kan garantere god stemning og mange hyggelige mennesker!

Du melder deg på ved å sende en e-post til post@tyrifjord.vgs.no, eller ringe 32 16 26 00. Påmeldingsfristen er 18. januar.

Vi gleder oss til (nytt) besøk!